تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب بزرگترین زندان مخوف داعش در سوریه +تصاویر

گفتنی است؛ انهدام دادگاه داعش در کرکوک، تثبیت تسلط پلیس بر 75 درصد محله الزنجیلي، پیشروی نیروهای عراقی تا چند قدمی مسجد النوري ،مشارکت مبلغان دینی کمیته ارشاد نجف در عملیات غرب نینوا، آزادسازی روستاهای «تل عواد» و «العانی» در مرزهای سوریه ،کشف کارگاه بمب‌گذاری و انبار موشک تروریست‌ها در «حاوي الکنیسة»، بازگشت 95 درصد آوارگان به ساحل راست موصل، آغاز عملیات گسترده حشدالشعبی به‌منظور آزادسازی جنوب غرب البعاج، آزادسازی 17 روستا در جنوب البعاج، هلاکت 47 تروریست داعشی در عملیات بالگردهای ارتش عراق، بازگشایی خاکریزها و جاده‌ها در جنوب البعاج، نجات 200 خانوار عراقی در عملیات جنوب البعاج از آخرین تحولات میدانی هستند.

شایان  ذکر است که «عواد» یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دموکراتیک مورد حمایت آمریکا اعلام کرده عملیات آزاد سازی رقه به اندازه عملیات موصل طول نخواهد زیرا آنها به سرعت در حال پیشروی هستند و از طرفی جغرافیای شهر رقه نیز با موصل تفاوت دارد.

تخریب بزرگترین زندان مخوف داعش در سوریه تخریب بزرگترین زندان مخوف داعش در سوریه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب بزرگترین زندان مخوف داعش در سوریه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..