تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان قرائت گزارش مجلس درباره «FATF» در صحن علنی

به گزارش افکارنیوز،

 محمد‌رضا پور‌ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی کنوانسیون «FATF» در مجلس، گفت: تیمی متشکل از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، مسئولان وزارت اقتصاد و امور دارایی و همچنین فاطمه حسینی عضو کمیسیون اقتصادی از سوی مجلس در حال بررسی این کنوانسیون هستند.

وی با بیان اینکه گزارش نهایی درباره بررسی «FATF» تا پایان خرداد نهایی می‌شود، افزود:  این گزارش پس از نهایی شدن در صحن کمیسیون قرائت و پس از آن در اختیار هیئت‌رئیسه پارلمان قرار می‌گیرد تا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این کارگروه ابعاد فنی و اجرایی کنوانسیون «FATF» را مورد بررسی قرار می‌دهد و  در 6 بخش تدوین می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان قرائت گزارش مجلس درباره «FATF» در صحن علنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..