تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم»

گروه شبکه‌های اجتماعی: مسابقه مجازی کتابخوانی «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه مجازی کتابخوانی همراه با آیه‌های نور با محوریت کتاب «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط معاونت فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود.

سوالات این مسابقه که مهلت شرکت در آن تا عید فطر تعیین شده‌است، از کتاب «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» انتخاب شده‌اند که از اول خرداد‌ماه جاری، بر روی سایت بارگذاری شده است.

رد نشود//مسابقه مجازی کتابخوانی «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم» برگزار می‌شود

علاقه‌مندان از دو طریق ارسال پیامک 14 رقمی به سامانه پیامکی 30001366 و یا پاسخگویی به سوالات از طریق سایت mahdi.lmskaran.com قادر به شرکت در مسابقه خواهند بود.

اسامی برندگان پس از بررسی تمامی پاسخنامه‌های ارسالی، در هفته اول ماه شوال اعلام و به 20 نفر از برگزیدگان، به قید قرعه هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

یادآوری می‌شود، کاربران برای دریافت کتاب شرایط ظهور از دیدگاه قرآن ابتدا از این لینک ثبت‌نام و فایل پی دی اف را دریافت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی «شرایط ظهور از دیدگاه قرآن کریم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..