تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت یک فلسطینی در شرق غزه

رویدادهای سرزمین های اشغالی؛

در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینی ها در مجاورت مرزهای شرق نوار غزه یک فلسطینی شهید شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مهمترین رویدادها در سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است ..

رژیم صهیونیستی احداث 1500 واحد مسکونی را پیش می برد

­سازمان غیر دولتی صلح اکنون اعلام کرد رژیم صهیونیستی روز سه شنبه تصمیم گرفت طرح احداث 1500 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری اشغالی را به پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، این منبع اعلام کرد این تصمیم در سالگرد جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل که نمایانگر اشغال و شهرک سازی در سرزمین های فلسطینی است، اتخاذ شده است.

سازمان غیر دولتی صلح اکنون که این تصمیم را فاش کرده است، اعلام کرد کمیسیون مربوطه وزارت جنگ اسرائیل که احداث این واحدهای مسکونی را تایید کرده است، قرار است روز چهارشنبه درباره یک هزار واحد مسکونی دیگر اظهار نظر کند.

شهادت یک فلسطینی در شرق غزه

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در حمله نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینی ها در مجاورت مرزهای شرق نوار غزه یک فلسطینی شهید شد و دو تن دیگر زخمی شدند .

به گزارش خبرگزاری فرانسه از غزه ، اشرف القدره گفت نظامیان اسرائیلی روز سه شنبه با تیراندازی به طرف تظاهرکنندگان فلسطینی در شرق خان یونس، فادی النجار 25 ساله را به شدت زخمی کردند که بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید .

اشرف القدره افزود دو فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در شرق خان یونس زخمی شدند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت یک فلسطینی در شرق غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..