تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ديه، مجازات تصادف مرگبار با دزد

پسر جواني كه هنگام تعقيب سارق، مرگ او را رقم زده بود محاكمه و به پرداخت ديه محكوم شد.

به گزارش جوان، دوم مردادماه سال 94 مأموران پليس از مرگ مشكوك مرد جواني 35 ساله‌اي به نام آرمان در بيمارستان فيروزگر باخبر و راهي محل شدند. 

دوست مقتول كه در محل حضور داشت، گفت: شب گذشته من و آرمان با موتور در حال عبور از خيابان بوديم كه خودروي 206 با ما برخورد كرد و آرمان زخمي شد. بلافاصله او را به بيمارستان رسانديم، اما به علت شدت خونريزي فوت كرد.

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني مأموران با مشخصاتي كه در اختيار داشتند توانستند راننده خودروي 206 را كه مرد 37 ساله‌اي به نام امير بود شناسايي و دستگير كنند. 

متهم در جواب بازجويي‌ها توضيح داد: شب حادثه همراه خواهر و مادرم سوار بر خودرو در حال عبور از خيابان به‌آفرين بوديم كه موتورسواري به ما نزديك شد. سرنشين موتور در يك لحظه گوشي خواهرم را سرقت كرد.

من هم موتورسوار را دنبال كردم كه متوجه شدم كمي جلوتر موتور با يك خودروي پرايد برخورد كرد و راننده موتور - آرمان - روي زمين افتاد. ترسيده بودم و از آنجایي كه مادر و خواهرم همراهم بودند، فرار كردم.   

 با كامل شدن تحقيقات امير روانه زندان شد و پرونده براي رسيدگي به شعبه چهارم دادگاه كيفري‌يك استان تهران فرستاده شد. 

در اولين جلسه رسيدگي بعد از اعلام رسميت جلسه اولياي‌دم درخواست قصاص كردند. سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و بار ديگر ماجرا را شرح داد. بعد از آخرين دفاع متهم وكيل مدافع او از رياست دادگاه براي مصالحه با اولياي‌دم درخواست مهلت كرد كه با موافقت هيئت‌قضايي به جلسه بعد موكول شد.  روز گذشته بار ديگر پرونده روي ميز هيئت قضايي به رياست قاضي عبداللهي و مستشار كيخواه قرار گرفت. بعد از قرائت كيفرخواست از سوي نماينده دادستان اولياي‌دم با توجه درخواست وكيل متهم، با پرداخت ديه اعلام گذشت كردند.

سپس متهم در جايگاه حاضر شد و در آخرين دفاعش گفت: آن شب تلاش كردم تا گوشي خواهرم را پس بگيرم كه اين اتفاق افتاد. اتفاقي كه ناخواسته و بدون قصد و نيت بود.  

در پايان بعد از آخرين دفاع، هيئت‌قضايي بعد از شور متهم را به پرداخت ديه كامل محكوم كرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ديه، مجازات تصادف مرگبار با دزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..