تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ضعیف گروه دوم مسابقه خنداننده شو/ ناامیدی شقایق دهقان از کسب آرای موافق

خندوانه حدود یک ماه پیش بیست نفر از برترین‌های شرکت‌کننده مسابقه «خنداننده شو» را طبق آرای داوران معرفی کرد.

بعد از انتخاب برترین‌ها، شقایق دهقان مربیگری گروه بانوان را بر عهده گرفت. همچنین حسن معجونی، رامبد جوان و اشکان خطیبی هر کدام هدایت گروه‌های پنج نفره‌ای را به عهده گرفتند. 

در این مدت مربیان با نفرات خود تمرین می‌کردند و قرار شد از بین پنج نفر، یک نفر را حذف کنند. 

هفته گذشته شقایق دهقان، اشکان خطیبی ،حسن معجونی و رامبد جوان یک نفر از گروه خود را حذف کردند. 

در برنامه شب گذشته «خندوانه» از میان 16 نفری که در این مسابقه حضور دارند، چهار نفر به طور رسمی رقابت خود را شروع کردند.

بهنام قاسمی از گروه رامبد جوان، فرهان معين‌زاده از گروه اشکان خطیبی، رضوان كرباسی از گروه شقایق دهقان و علي بوستانى از گروه حسن معجونی هر کدام استندآپ کمدی خود را به مدت هشت دقیقه اجرا کردند. شب گذشته شرکت‌کننده گروه شقایق دهقان در ابتدای استندآپ کمدی تمرکز خود را از دست داد و نتوانست اجرای خوبی داشته باشد و شقایق دهقان در طول هشت دقیقه نسبت به اجرای او ناراحت بود. البته شب گذشته در مجموع شاهد اجرای‌های ضعیفی از شرکت‌کنندگان بودیم.

هر کدام از این شرکت‌کنندگان یک کد رای‌گیری دارند که مخاطبان می‌توانند به آنها رای بدهند و در هر مسابقه فقط به یک نفر می‌توان رای داد. هر کدام که بالاترین رای را به دست بیاورند جز ده نفر می‌شوند و به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

 گزارش از الهام قبادی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ضعیف گروه دوم مسابقه خنداننده شو/ ناامیدی شقایق دهقان از کسب آرای موافق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..