تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقی که شاید منجر به جدایی بیرانوند شود؛ اختلاف 250 میلیونی

اتفاقی که شاید منجر به جدایی بیرانوند شود؛ اختلاف 250 میلیونی

ورزش > لیگ برتر - علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس اختلاف 250 میلیون تومانی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند فعلا با پرسپولیس قرارداد دارد اما یك مانع در راه ادامه حضور او در پرسپولیس وجود دارد. بیرانوند با پرسپولیسی‌ها توافق 1.2 میلیارد تومانی كرده بود اما در قرارداد او رقم 950 میلیون تومان ثبت شده است.
همین موضوع منجر به اختلاف علیرضا بیرانوند با باشگاه شده است. گرچه او به این راحتی حاضر نیست باشگاه پرسپولیس را رها كند و برود، اما همین رقم 250 میلیون تومان، تبدیل به سوژه ای برای اختلاف بیرانوند و باشگاه شده است.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقی که شاید منجر به جدایی بیرانوند شود؛ اختلاف 250 میلیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..