تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ با سلمان گفت‌وگو کرد، وزیر دفاع آمریکا با همتای قطری‌اش

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب تلفنی با سلمان، پادشاه عربستان گفت‌وگو کرد.

به نوشته سایت شبکه «العربیه»، ترامپ در این گفت‌وگوی تلفنی تأکید کرده است که کشورهای حاشیه خلیج فارس باید با یکدیگر متحد باشند.

این در حالی است که ترامپ تنها ساعاتی قبل، در توییت‌هایی بر خلاف سیاست رسمی دولتش، جانب ریاض را گرفت و قطر را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

روز دوشنبه عربستان و چند کشور متحدش، با متهم کردن دوحه به حمایت از تروریسم، روابط خود را با قطر قطع کردند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، ترامپ و سلمان در این مکالمه تلفنی بر لزوم «مقابله با حمایت مالی از افراط‌گرایی از سوی هر کشوری که در منطقه باشد»، تأکید کرده‌اند.

همزمان با این تماس، «جیمز متیس» وزیر دفاع آمریکا هم تلفنی با همتای قطری‌اش گفت‌وگو کرده است.

پنتاگون روز سه‌شنبه با وجود توییت‌های ترامپ، بیانیه‌ای صادر و از دوحه به دلیل «تعهد دیرینه به امنیت منطقه» تمجید کرد.

بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه، در قطر واقع شده است. واشنگتن می‌گوید تنش‌های اخیر میان کشورهای منطقه خلیج فارس اثری بر فعالیت‌های این پایگاه نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ با سلمان گفت‌وگو کرد، وزیر دفاع آمریکا با همتای قطری‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..