تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب سود نقدی 46000 میلیارد ریالی توسط ناشران بورس تهران

میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، برابر با 46 هزار میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 1015ریال را نشان می دهد.

به گزارش شما نیوز: تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت ها در این ماه نسبت به فروردین 96 نشان می دهد که تعداد 22 شرکت با افزایش، تعداد 17 شرکت با کاهش و مابقی شرکت ها برابر با 270 شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده نداشته اند.

همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت ها در پایان اردیبهشت ماه سال 96 برابر با 410968 میلیارد ریال می باشد که نسبت به فروردین ماه، معادل 1644 میلیارد ریال کاهش نشان می دهد. در پایان اردیبهشت ماه 96 متوسط سود(زیان) خالص شرکت های بورسی به ازای هر سهم برابر با 310 ریال می باشد.

در ضمن میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت- انباشته از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه، برابر با 46 هزار میلیارد ریال بوده که 91 درصد درآمد (زیان) واقعی شرکت ها بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 1015 ریال را نشان می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب سود نقدی 46000 میلیارد ریالی توسط ناشران بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..