تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله کیهان به رئیس و نمایندگان مجلس

روزنامه کیهان در ستونی که ظاهرا به انتشار تماسهای تلفنی می پردازد به مجلس اهانت کرد.

این روزنامه  نوشت: نمایندگی مردم یعنی پیگیری مطالبات مردم، در خانه‌ای که اعضای آن از منتخبان مردم تشکیل شده است. اما خانه ملت با ریاست فعلی آن همانند حیاط خلوت سیاستمداران قوه مجریه شده است! 

برجام که در مدت 20 دقیقه تصویب شد، پیگیری ماجراهایی مثل صندوق فرهنگیان و مدیران نجومی که به نام معوقات و درآمد نامتعارف بی‌نتیجه ماند! سند 2030 هم از نگاه ریاست مجلس به لحاظ شکلی ایرادی ندارد! در برابر صدور گاز رایگان به ترکیه هم که سکوت کرده‌اند. اگر مجلس قرار است این باشد پس در تعریف اصلی مجلس و مردم باید تجدیدنظر کرد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله کیهان به رئیس و نمایندگان مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..