تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مرگبار یک کامیون در خیابان به شیوه تروریست های داعش +فیلم

روش ورود این کامیون به خیابان شباهت بسیاری به یکی از شیوه های معروف داعشی در ترور با عنوان کامیونیزم دارد که در نشریه فارسی خود به آن اشاره کرده است، البته در حال حاضر هیچ خبرگزاری اطلاعاتی در مورد ارتباط حادثه با این گروهک تروریستی و ممکن است فقط یک اتفاق ناگهانی بنا به هر دلیلی از جمله بریدن ترمز کامیون باشد.

البته این روش از ترور معمولا برای از بین بردن عابران پیاده استفاده می شود و همین کمی احتمال وجود ارتباط این حادثه با داعش را کم می کند.

این لحظه هولناک توسط دو دوربین مدار بسته در ابتدا و انتهای خیابان ضبط شده اند که هرکدام از زاویه ای متفاوت ورود کامیون به خیابان و برخوردهای پیاپی آن با خودروهایی که در ترافیک مانده اند را به وضوح نشان می دهد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مرگبار یک کامیون در خیابان به شیوه تروریست های داعش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..