تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رای دادگاه قاتل ستایش ظرف 7 روز مشخص و اعلام می شود

به گزارش افکارنیوز،

مجتبی فرحبخش از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به بخش دیگری از پرونده قتل ستایش قریشی، خبر داد و گفت: این بخش از پرونده مربوط به  ارش البکاره و مهرالمثل بود که امروز در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور امیر حسین در دادگاه،گفت:استدلالهای حقوقی و قانونی در این جلسه پیرامون موضوع مورد دادخواست و همچنین دیه، مطرح شد.

فرحبخش با بیان اینکه موضوع جلسه تا حدودی تخصصی بود،گفت: محتوای قانونی مورد ذکر  مربوط به مواد ۲۳۱ و ۳۵۸ قانون مجازات اسلامی بود. این بحث مطرح هست که ارش البکاره و مهرالمثل باید توامان پرداخت شود یا فقط یکی از آن دو پرداخت شود؟ ظاهرا قانونگذار این دو ماده را متعارض عنوان کرده است.

وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی در خصوص نتیجه دادگاه گفت:  نتیجه این جلسه در صورت عدم نیاز مراجعه به کارشناس،ظرف پنج یا نهایت یک هفته مشخص می شود و در صورت ارجاع به دادگاه، زمان بر می شود.

پیش از این قرار بود، جلسه بعدی دادگاه در روز هفدهم خرداد ماه برگزار شود.

رسیدگی به پرونده «قتل ستایش» در شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد. بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عیناً تأیید شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رای دادگاه قاتل ستایش ظرف 7 روز مشخص و اعلام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..