تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمای استان افزایش پیدا می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، تا روز جمعه نوزدهم خرداد 96، دمای هوای استان سمنان افزایش پیدا می کند و همچنین برای امروز وزش باد شدید برای برخی از نقاط استان سمنان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان سمنان در 24 ساعت گذشته، بیان داشت: وزش باد در استان سمنان در بیشترین سرعت در شهرستان میامی به 47 کیلومتر برساعت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد : در 24 ساعت گذشته ، بسطام و رضوان با 9 درجه سانتی گراد خنک‌ترین و حسینان با 41 درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط در استان سمنان بودند.
انتهای پیام / ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمای استان افزایش پیدا می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..