تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهار آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز

مهار آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین  با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در ارتفاعات بازی دراز از ساعت 20 شب گذشته شروع شد گفت: این آتش‌سوزی​ باعث خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی در برخی از مناطق غرب استان شده است.

اکبری با بیان اینکه این آتش‌سوزی بیش از 10 هکتار از منابع طبیعی در ارتفاعات بازی‌دراز را در محدوده شهرستان‌های​ قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب را در برگرفت بیان کرد: این آتش‌سوزی بعد از کمک‌های امدادی بالاخره عصر امروز مهار شد.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته ارتفاعات بازی‌دراز دچار آتش‌سوزی مهیبی بود، گفت: وسعت آتش‌سوزی بسیار زیاد بود که محدوده آن در هر سه شهرستان فوق‌الذکر قرار داشت.

اکبری با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی این آتش‌سوزی وسیع مهار شد بیان کرد: خوشبختانه با تلاش تمام نیروها این آتش سوزی مهار شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهار آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..