تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویدادهایی که روز هفدهم خرداد ماه در استان مرکزی خبری می شوند

نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهر اراک در ساعت 8:30 صبح روز چهارشنبه دایر است.
نشست ستاد ساماندهی امور جوانان نیز در ساعت 10:30 روز چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری برگزار می شود.
محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری برجسته بین المللی کشوری و مددجویان بهزیستی اراک در ساعت 19 عصر امروز در اداره کل بهزیستی استان از دیگر رویدادهای خبری امروز استان مرکزی است.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33663330 و 33664925 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33662220 ارسال کنند.
مشروح این رویدادهای خبری و اخبار متنوع دیگر، روز جاری بر روی سایت ایرنا استان به آدرس http://www.irna.ir/markazi منتشر خواهد شد.
7114/خبرنگار:شیما کریمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویدادهایی که روز هفدهم خرداد ماه در استان مرکزی خبری می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..