تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر اثر شدت گرما وریزگردها ساعات کار اداری در ریگان تغییر کرد

امین باقری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت :با توجه به در خواست مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای مبنی بر افزایش شدید مصرف و نظر به آغاز فصل گرما در مناطق گرمسیری ضرورت تغییر ساعات کار دستگاههای اجرایی به عنوان یک راهکار اولیه در کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطعی این انرژی حیاتی در برنامه قرار گرفت.
وی بیان داشت در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمان این کاهش ساعت هم از ساعت 6تا 13که در زمینه صرفه جویی برق تاثیر بسزایی دارد نیز طرح گردیده است .
فرماندار ریگان عنوان کرد :این تغییر ساعات مربوط به شهرستانهای گرمسیری استان می باشد که شدت گرما در این شهرستانها افزایش یافته است .
باقری گفت :گرما در برخی مناطق شهرستان ریگان گاها به 53درجه می رسد که مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی وخصوصا کارمندان ایجاد می کند .
وی افزود :شهرستان ریگان به لحاظ کویری بودن و شرایط خاص جغرافیایی یکی از شهرستانهای گرمسیری استان کرمان بشمار می رود که بیشترین شدت گرما در این شهرستان احساس می شود.
فرماندار ریگان د ادامه با اشاره به غلظت ریزگردها طی هفته جاری در این شهرستان تغییر ساعات می تواند تا حدودی از مشکلات تنفسی کارمندان بکاهد .
به گفته باقری ریزگردها طی 4روز متوالی در شهرستان ریگان مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی به وجود اورده است .
ریگان کانون بحران ریزگردها در شرق استان کرمان و در 285کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
خبرنگار :موسی ملائیان **انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر اثر شدت گرما وریزگردها ساعات کار اداری در ریگان تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..