تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای ساخت کلینیک‌های تخصصی بیماری ام اس/ رفع تحریم‌های دارویی استرس بیماران را کاهش داد

تلاش برای ساخت کلینیک‌های تخصصی بیماری ام اس/ رفع تحریم‌های دارویی استرس بیماران را کاهش دادبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صحرائیان نائب رییس انجمن ام اس در جمع خیرین سلامت با اشاره به اینکه استرس از عوامل تشدید بیماری ام اس است؛ اظهار کرد: بیمارانی که طی چهار سال گذشته مبتلا به این بیماری شده و سابقه تحریم نداشتند با شنیدن مشکلات تحریم دارویی بیماران طی 10 سال گذشته خواستار تداوم این شرایط و دورماندن از استرس های دارویی هستند.

وی ادامه داد: سال های اول مراسم انجمن ام اس نیاز بود تا در مورد بیماری توضیحات منعددی داشته باشیم اما خوشبختانه امروز بیماری ام اس برای بیماران، خانواده بیماران و آحاد جامعه شناخته شده است.

نائب رییس انجمن ام اس بیان کرد: انجمن ام اس از 18سال پیش بعنوان پلی برای بیماران و خیرین سلامت در راستای حمایت حداکثری بیماران آغاز بکار کرد.

صحرائیان گفت: هفته گذشته در مراسم جهانی ام اس،  دکتر ظریف بعنوان سفیر ام اس معرفی شدند و از خدمات این ایام اظهار رضایت دارند.

وی تصریح کرد: طی دهه گذشته شاهد تحریم های دارویی و افزایش استرس در بیماران ام اس بودیم که در چهار سال گذشته این استرس را در بحث تحریم دارویی را نداشتیم.

نائب رییس انجمن ام اس افزود: یکی از ماموریت های مهم انجمن ام اس ساخت کلینیک ویژه بیماران ام اس است که از 3 سال گذشته شروع شده و اگر به نتیجه برسد برای تمام بیماران خاص شاهد کلینیک های تخصصی و ارائه  خدمات تخصصی خواهیم بود.

وی یادآور شد: با حمایت خیرین سلامت مشکلات دارویی بیماران رفع شده است و ساخت کلینیک های ویژه بیماران ام اس نیز از دیگر اهدافی است که امیدواریم در این زمینه نیز گام هایی برداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای ساخت کلینیک‌های تخصصی بیماری ام اس/ رفع تحریم‌های دارویی استرس بیماران را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..