تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا عربستان مردم قطر را از حج محروم می‌کند؟

به گزارش افکارنیوز،

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، دولت عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «عربستان بر پایبندی به فراهم کردن تسهیلات و خدمات برای حجاج و عمره گزاران قطری تاکید می کند».

با این حال در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:«در راستای اجرای تصمیمِ قطع روابط دیپلماتیک و کنسولی با قطر، سفر شهروندان سعودی به قطر یا اقامت در این کشور یا عبور از آن ممنوع است و شهروندان سعودی که به این کشور سفر کرده یا در آن اقامت دارند، 14 روز فرصت دارند این کشور را ترک کنند».

عربستان همچنین تاکید کرد: «به دلایل امنیتی، هرگونه ورود شهروندان قطری به عربستان یا عبور آنان از این کشور ممنوع است و شهروندان قطری که برای سفر یا اقامت در عربستان به سر می برند، 14 روز فرصت دارند خاک این کشور را ترک کنند».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا عربستان مردم قطر را از حج محروم می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..