تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گالری‌هایی که در آخر هفته برپاست

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. 

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری نک:

سپیده مهرگان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد عرضه کرده است و تا 25 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

گالری سایه:

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 5 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده اند و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

گالری فرهنگسرای نیاوران دو:

شهباز زمان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 13 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران دو مراجعه کنند.

گالری محسن:

آریا تابنده‌پور آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری محسن مراجعه کنند.

گالری دید:

سحر سیدنژاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 18 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دید مراجعه کنند.

گالری دلگشا:

رعنا دهقان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 18 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

گالری آران:

آمتیس متولی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 19 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آران مراجعه کنند.

گالری ثالث:

بهروز پاک‌نهاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ثالث مراجعه کنند.

گالری سیحون دو:

آرمان صداقت پاک‌نهاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالر عرضه کرده است و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سیحون دو مراجعه کنند.

گالری شیرین:

عادل یراقی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند. 

نگارخانه هور:

حسینعلی ذابحی آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جار در این گالری عرضه کرده است و تا 9 تیر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گالری‌هایی که در آخر هفته برپاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..