تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب اما واقعی: منصوریان از استقلال کنار گذاشته می شود!!

به نظر می رسد ادامه همکاری علیرضا منصوریان با استقلال قطعی نیست و شاید این مربی از تیم استقلال کنار گذاشته شود!

شاید منصوریان در استقلال نماند!

اینکه علیرضا منصوریان دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد بهانه ی قانع کننده ای برای اینکه فصل آتی هم شاهد حضور او روی نیمکت تیم استقلال تهران باشیم نیست.
این اتفاق دست کم در استقلال سابقه دارد. پرویز مظلومی هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت که از این تیم کنار گذاشته شد.

با اینکه در روزهای اخیر پندار توفیقی – دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال به دفعات مصاحبه کرده و به دفعات اذعان داشته علیرضا منصوریان دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد شاید در روزهای آتی شاهد تغییر و تحول در کادر فنی این تیم باشیم و شاید علیرضا منصوریان سرمربی استقلال نماند.

زمانی عضو هیات مدیره باشگاه که گفته می شود رابطه ی خوبی با وزیر ورزش و جوانان دارد در این باره می گوید:«ابتدا باید هیأت مدیره باشگاه مشخص شود، فکر می‌کنم وزارت ورزش طی چند روز آینده،‌ اعضای هیأت مدیره را معرفی می‌کند، سپس مدیرعامل از سوی هیأت مدیره انتخاب می‌شود و آن‌وقت می‌توان روی کادر فنی تصمیم گرفت.تا وضعیت هیأت مدیره و مدیرعامل قطعی نشود نمی‌توان تصمیم گرفت.»

طبیعتا اگر قرار به تغییر در کادر فنی نبود وزارت ورزش و جوانان هم این موضوع را اعلام می داشت اما اکنون چیزی که به باشگاه گفته شده این است که فعلا و تا مشخص شدن اعضای هیات مدیره  و مدیر عامل دست به جذب بازیکن جدید نزند!

به نوعی می شود گفت با این اتفاقات تغییر در کادر فنی تیم استقلال محتمل است به خصوص که مجتبی جباری امروز مصاحبه کرده و اذعان داشته به بازی در استقلال نزدیک است. او گفته منتظر است تا تکلیف کادر فنی تیم استقلال مشخص شود و سپس برای بازی در این تیم تصمیم بگیرد.
طبیعتا اگر از نگاه مجتبی جباری – علیرضا منصوریان سرمربی فصل آینده استقلال بود در این باره صریح تر حرف می زند. اینکه به استقلال برمی گردد یا نه. همین حرف مجتبی جباری نشان می دهد که می توانیم احتمال تغییر در کادر فنی تیم استقلال بدهیم.

این در حالی است که اگر شکست 6-1 استقلال در برابر العین را فاکتور بگیریم استقلال در لیگ برتر خوب نتیجه گرفت و فصل را به خوبی به پایان برد. هر چند پرویز مظلومی هم به خاطر از دست دادن نتیجه در یک بازی و قهرمان نشدن در جام حذفی موقعیتش را از دست داد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب اما واقعی: منصوریان از استقلال کنار گذاشته می شود!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..