تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید بدون تحریف، راه امام(ره) را به صورت جدی طی کنیم

به گزارش افکارنیوز،

مهدی چمران در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به رحلت حضرت امام(ره) گفت: باید بدون تحریف، راه امام(ره) را به صورت جدی طی کنیم. راه امام(ره) راه پیروزی و سربلندی بوده است و همینطور راه سیدالشهداء است. 

چمران افزود: آنچه را که امام(ره) برای ما باقی گذاشته است، قطعاً و یقیناً موجب پیروزی‌های بزرگی خواهد شد. 

وی افزود: امام(ره) در 14 و 15 خرداد سال 42 پایه‌گذاری انقلاب را انجام داد و بعد از 16 سال به پیروزی انقلاب اسلامی رسید و زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرد و هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است. 

وی بیان داشت: رهبر فرزانه ما که راه امام(ره) را دنبال می‌کنند، امیدواریم موفق و پیروز باشند که همین‌طور نیز است. 

چمران بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد و در حرم امام خمینی(ره) راه‌گشا بوده و دریچه‌های جدیدی را باز کرده است، لذا باید این مسیر دنبال شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به قیام 15 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: 15 خرداد پایه‌گذار جمهوری اسلامی بوده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید بدون تحریف، راه امام(ره) را به صورت جدی طی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..