تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رد گسترش فولاد به سینه هافبک پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

هوشنگ نصیرزاده درباره مذاکره سامان نریمان‌جهان با باشگاه گسترش فولاد، اظهار داشت: صحبتی با نریمان جهان نداشتیم. اگر چه علاقمندیم نیروهای بومی به تیم گسترش فولاد بپیوندند و باعث پیشرفت فوتبال استان شویم، اما چون برخی از بازیکنانی که گرفتیم، سهمیه لیگ برتر بودند، به دلیل تکمیل سهمیه، امکان مذاکره با بازیکنان دیگر برای ما فراهم نیست.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد افزود: سامان نریمان جهان بازیکن مجرب و دارای مهارت فنی خوبی است، اما چون ما یارگیری خود را زودتر آغاز کردیم و سهمیه‌مان کامل است، نمی‌توانیم با او وارد مذاکره شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رد گسترش فولاد به سینه هافبک پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..