تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرایت آتش سوزی مراتع منطقه بازی دراز به میادین مین قصرشیرین/ مهار شد

سرایت آتش سوزی مراتع منطقه بازی دراز به میادین مین قصرشیرین/ مهار شد

رضا محمودیان عصر سه شنبه در جلسه کارگروه کشاورزی استان در استانداری کرمانشاه افزود: مناطقی از مراتع بازی دراز مشرف بر شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب ساعت 21 دوشنبه شب دچار حریق شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع آتش سوزی علاوه بر نیروهای منابع طبیعی نیروهای پادگان های ابوذر و جیران بلاق نیز وارد منطقه شدند و برای مهار آتش اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه عنوان کرد: در نهایت با تلاش طاقت فرسا آتش در ساعت 11 صبح امروز مهار شد اما پس از خروج نیروها از منطقه آتش بار دیگر زبانه کشید و اکنون نیز مراتع یاد شده در حال سوختن است.

محمودیان گفت: آتش به میادین مین شهرستان قصرشیرین سرایت کرده است، از شب گذشته تاکنون چهار قبضه مین به دلیل آتش سوزی منفجر شده که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود مهمات جنگ تحمیلی در میادین مین و احتمال بروز انفجارهای دیگر تصمیم بر آن گرفته شد که نیروها برای خاموش کردن آتش وارد میادین مین نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نیروهای منابع طبیعی با دست خالی برای خاموش کردن آتش اقدام می کنند، گفت: برای خاموش کردن آتش نیازمند به کارگیری بالگرد هستیم اما متاسفانه به دلیل اتمام زمان قرارداد هوانیروز با منابع طبیعی قادر به استفاده از بالگرد نیستیم و نیروهای ما با دست خالی برای خاموش کردن آتش اقدام می کنند.

آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز سرانجام مهار شد

تسنیم نوشت: فرماندار قصرشیرین گفت: سرانجام بعد از ساعت‌ها تلاش آتش‌سوزی گسترده در ارتفاعات بازی‌دراز مهار شد.

فرامرز اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در ارتفاعات بازی دراز از ساعت 20 شب گذشته شروع شد اظهار داشت: این آتش‌سوزی​ باعث خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی در برخی از مناطق غرب استان شده است.

اکبری با بیان اینکه این آتش‌سوزی بیش از 10 هکتار از منابع طبیعی در ارتفاعات بازی‌دراز را در محدوده شهرستان‌های​ قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب را در برگرفت بیان کرد: این آتش‌سوزی بعد از کمک‌های امدادی بلاخره عصر امروز مهار شد.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته ارتفاعات بازی‌دراز دچار آتش‌سوزی مهیبی بود، گفت: وسعت آتش‌سوزی بسیار زیاد بود که محدوده آن در هر سه شهرستان فوق‌الذکر قرار داشت.

اکبری با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی این آتش‌سوزی وسیع مهار شد بیان کرد: خوشبختانه با تلاش تمام نیروها این آتش سوزی مهار شد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرایت آتش سوزی مراتع منطقه بازی دراز به میادین مین قصرشیرین/ مهار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..