تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای سفیر آمریکا در مسکو درباره نقش ایران در سوریه

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از تاس، سفیر آمریکا در روسیه در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه این کشور مدعی  شد که واشنگتن از تمامی تلاش های منجر به ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه حمایت می کند اما نقش ایران در سوریه در تشنج زدایی از این کشور بحث برانگیز است.

بر اساس این گزارش، «جان تفت» بدون اشاره به حمایت های آمریکا از گروه های تروریستی در سوریه گفت: ما در آستانه (قزاقستان) شاهد بودیم. بحث (و اختلاف) در مورد آن کشورها مانع از دستیابی ما به هر نوع توافق شد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود مدعی شد: ما از هرگونه تلاش برای متوقف کردن کشتار حمایت می کنیم. اما مسائل بزرگتری نیز در پیشروی ما وجود دارند.

گفتنی است گفتگوهای صلح سوریه در شهر آستانه قزاقستان در تاریخ ۳ و ۴ ماه مه سال جاری میلادی در سطحی بالا برگزار شد. این گفتگوها میان کشورهای ایران، ترکیه و روسیه انجام شده و آمریکا نیز به عنوان ناظر در این مذاکرات حضور داشت.

کشورهای مذکور در حضور استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه بر سر تشکیل مناطق کاهش تنش در سوریه به توافق رسیدند. جلسه ای که واشنگتن مدعی است هیچ دستاورد عملی نداشته و نتوانسته کاری در خصوص تشکیل مناطق مذکور در سوریه از پیش ببرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای سفیر آمریکا در مسکو درباره نقش ایران در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..