تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مردم از دولت برای ورود به پرونده استخدام‌های اخیر در شهرداری تهران/ توضیحات مسئولان

درخواست مردم از دولت برای ورود به پرونده استخدام‌های اخیر در شهرداری تهران/ توضیحات مسئولان

جامعه > مشکلات مردم - در سرویس مشکلات مردم، مخاطبی از دولت خواسته تا به موضوع استخدام اخیر در شهرداری تهران ورود کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با فروکش کردن گرد و غبار انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درخواستهایی را طرح کرده اند که درباره اخباری بود که در فضای تبلیغاتی ماه گذشته، منتشر شد، از جمله استخدامهای گسترده در شهرداری تهران.
مخاطبی در این باره نوشته: باسلام. از دکترجهانگیری و همچنین سازمان اداری استخدامی خواهشمندم به مساله استخدام های اخیر شهرداری تهران ورود کرده ونظارت جدی داشته باشد بنده مدرک کارشناسی ارشد دارم و بیکارهستم و شهرداری با پنجم دبستان و دیپلم جذب کرده و ادعا داشته این افراد ازنیروهای پیمانکاری بودند که قبلا جذب شدند و این درحالی است که هرگونه تبدیل وضعیت شرکتی به قرارداد مستقیم به معنای جذب جدید بوده که فاقد مجوز بوده و بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می گذارد. یاعلی
در این باره، مسئولان دولتی توضیحاتی را قبلا ارائه کرده بودند. از جمله جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در رابطه با استخدام‌های اخیر صورت گرفته در شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برای استخدام‌های خود از سازمان امور اداری و استخدامی کل کشور باید مجوزهای لازم را کسب کند. در پایان سال ۹۴ مجوزی را از سازمان استخدامی کشور گرفته‌اند.
او توضیح داد: این مجوز در جریان است اما ممکن است اقدامات دیگر هم انجام شود که در چارچوب این مجوز نباشد که این مسائل قابل بررسی است که حتما ما هم به آن رسیدگی می‌کنیم.
همچنین هوشنگ خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور هم گفته بود: امروز تمرکز بیش از حد نیروی انسانی در شهرداری‌ها یکی از نگرانی‌های موجود در شهرهاست به شکلی که در یک ارزیابی کلان در شهرداری‌ها بین سه تا پنج برابر حد نیاز شاهد تمرکز نیروی انسانی هستیم. البته این پدیده در شهرداری‌های شهرهای بزرگ و کوچک دیده می‌شود. امری که احتمال ناکارآمدی اداری، افزایش بروکراسی و نارضایتی مردم را به همراه دارد. قطعا این تمرکز نیروی انسانی موجب فساد مالی نیز خواهد شد.
او تاکید کرد: باید در شهرداری‌ها شفافیت انجام کار و مشخص بودن رویه‌ها به طور دقیق مورد توجه قرار گیرد و شهروندان با رفتارهای متغیر مواجه نباشند.
معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به تهیه لوایحی متناسب با بهبود عملکرد شهرداری‌ها و شوراها در وزارت کشور افزود: لوایحی در جهت اصلاح قوانین ناظر بر فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و نحوه انتخاب شهرداران و نظارت شوراها تهیه و به دولت تقدیم شده است. همچنین لایحه دهیاری‌ها برای امور استخدامی دهیاران و وظایف آنها تهیه و به دولت ارسال شده است.
46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مردم از دولت برای ورود به پرونده استخدام‌های اخیر در شهرداری تهران/ توضیحات مسئولان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..