تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی ارتش سوریه در حلب

به گزارش افکارنیوز،

ارتش سوریه همچنان در محور جنوب شرقی استان حلب به پیشروی خود ادامه می‌دهد.

این پیشروی امروز سه شنبه نیز ادامه داشت و طی آن، ارتش سوریه توانست بر روستاهای «خربه محسن»، «خربه السبع»، «خربه حسان»، «السلیحیه» و «الترقاوی» در جنوب منطقه مسکنه واقع در ریف حلب مسلط شود.

مرکز اطلاع رسانی «الاعلام الحربی» گزارش داد، با آزادسازی این مناطق ارتش سوریه و نیروهای متحد آن، وارد حوزه استحفاظی شهر رقه واقع در استانی به همین نام  شد.

به احتمال زیاد عملیات ارتش سوریه در امتداد رودخانه فرات که از کنار شهر رقه می‌گذرد، ادامه دهد.

همزمان نیز نیروهای کرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» آخرین مرحله از عملیات خود در قالب «خشم فرات» را برای آزادسازی این شهر کلید زدند.

نیروهای کرد با حمایت هوایی ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا قصد دارند بر این شهر سیطره پیدا کنند.

هم اکنون شهر رقه از شمال و شرق و غرب از سوی نیروهای دموکراتیک سوریه در محاصره است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی ارتش سوریه در حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..