تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتفاعات «بازی دراز» آتش گرفت

فرماندار قصرشیرین از وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ارتفاعات بازی دراز مشرف بر شهرستان های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، فرامرز اکبری، زمان وقوع آتش سوزی را دوشنبه شب ذکر کرد و گفت: با وجود تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و ارتش، آتش سوزی همچنان ادامه دارد و مهار نشده است.

وی افزود: عملیات گسترده مهار آتش از روز گذشته به محض وقوع آتش سوزی آغاز شده ولی با توجه به گستردگی منطقه، آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

اکبری ادامه داد: هنوز میزان خسارت ناشی از وقوع آتش سوزی برآورد نشده و با توجه به شواهد، وقوع آتش سوزی توسط عامل انسانی رخ داده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از وقوع آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران به محل حادثه اعزام شدند و در کنار دیگر عوامل امدادی شهرستان های اطراف و همچنین نیروهای ارتش مشغول اطفای حریق هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت: برای مهار آتش سوزی در ارتفاعات بازی دراز درخواست اعزام بالگرد شد که تاکنون این مهم محقق نشده است.

اکبری افزود: این نخستین آتش سوزی طی امسال است که در شهرستان قصرشیرین رخ داده است.
ارتفاعات سخت ‌گذر بازی دراز با قله‌های بلند و شیب‌های تند و بریدگی‌های ممتد از اهمیت ویژه‌ای در منطقه مرزی استان کرمانشاه برخوردار است.

شهرستان مرزی قصرشیرین دارای 161 هزار و 300 هکتار اراضی منابع ملی و طبیعی است که از این میزان 154 هزار و 800 هکتار آن مرتع و 6 هزار و 500 هکتار نیز جنگل کاری است.

شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع دارای 396 هزار و 300 هکتار عرصه های منابع ملی و طبیعی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتفاعات «بازی دراز» آتش گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..