تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم توجه به جلسات تفسیر در کنار محافل قرآن در ماه مبارک رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی: استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در محافل قرآنی که در ایام ماه مبارک رمضان برپا می‌شود نباید تنها به تلاوت توجه شود بلکه در کنار آن باید جلسات تفسیر، تدبر و فهم قرآن نیز برگزار شود.

حجت‌الاسلام عباس دهقان، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در ماه نزول قرآن، بر بهره‌گیری از گنجینه ارزشمند و گران‌بهای علمی و عملی ماه ضیافت‌الله تأکید کرد.
وی افزود: ماه رمضان بهار انس با قرآن است و باید بیشترین بهره را در مسیر تقویت و ترویج فعالیت‌های قرآنی برد چرا که با گنجینه ارزشمند الهی به‌نحوی شایسته مأنوس می‌شویم و باب رحمت الهی بر ما گشوده می‌شود.
حجت‌الاسلام دهقان به برپایی محافل انس با قرآن در این ایام اشاره و اظهار کرد: در محافل قرآنی که در ایام ماه مبارک رمضان برپا می‌شود نباید تنها به تلاوت توجه کرد.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در کنار محافل انس باید جلسات تفسیر، تدبر و فهم قرآن نیز برگزار شود و قبل از تلاوت باید مقداری تفسیر آیات و تدبر در آن‌ها بیان شود.
وی گفت: ماه مبارک رمضان زمانی ارزشمند برای گوش دادن و تأمل در کلام نورانی وحی است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم توجه به جلسات تفسیر در کنار محافل قرآن در ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..