تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش سهام اپل پس از برگزاری WWDC 2017 کاهش یافت

پس از آنکه اپل طی WWDC 2017 محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعدد خود را رونمایی کرد، ارزش هر سهم این کمپانی کاهش یافت.

اپل شب گذشته نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان یا همان WWDC 2017 را برگزار کرد و تقریبا تمام شایعات مطرح‌شده در رابطه با کنفرانس کاپرتینویی‌ها رنگ واقعیت به خود گرفت.

اپل دیشب شب بسیار شلوغ و پرترافیکی از نظر معرفی محصولات و سرویس‌های جدید سپری کرد؛ چراکه علاوه بر محصولات نرم‌افزاری نظیر نسخه‌های جدید سیستم‌های عامل مک و آی‌اواس، شاهد رونمایی از محصولات سخت‌افزاری نیز بودیم که باید سرآمد این محصولات را بلندگوی اپل با نام هوم‌پاد، آی‌مک پرو و همچنین تغییرات گسترده در سیستم عامل iOS برای آیپد بنامیم.

با وجود اینکه می‌توان معرفی محصولات جدید توسط اپل طی کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی را قدمی روبه‌جلو برای اپل خواند؛ اما ارزش سهم این کمپانی با کاهشی نزدیک به یک درصد به ۱۵۳.۹۳ دلار رسید. این اولین بار نیست که سهام اپل پس از کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی کاهش می‌یابد و سال گذشته نیز شاهد سقوط ارزش سهام این کمپانی به میزان ۱.۳۷ درصد و رسیدن به ۹۷.۳۴ دلار بودیم.

البته باید به این نکته اشاره کرد که ارزش سهام اپل طی سال جاری میلادی نزدیک به ۳۲.۶۱ درصد افزایش پیدا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش سهام اپل پس از برگزاری WWDC 2017 کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..