تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس سابق پارلمان اروپا: ترامپ تهدیدی برای امنیت اروپا است/دیدگاه ترامپ درباره توافق پاریس کوته بینانه است

به گزارش پایگاه اینترنتی اشپیگل آنلاین ، مارتین شولتز که در انتخابات عمومی ماه سپتامبر (مهر ماه) آلمان رقیب اصلی آنگلا مرکل برای کسب مقام صدراعظمی این کشور به شمار می رود ، همچنین از مرکل خواست که برای تقویت اتحادیه اروپا اقدامات بیشتری انجام دهد.
'شولتز' درباره نحوه برخورد با ترامپ گفت: باید با او وارد گفت وگو شویم زیرا رییس جمهوری منتخب آمریکا است اما همچنین باید بطور موکد با ایده های او در سیاست خارجی مقابله کنیم.
وی درباره اعلام خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس گفت: منطق ترامپ بسیار ساده است او می خواهد با پایین آوردن معیارهای زیست محیطی تولید کالا برای آمریکا ارزان تر باشد اما این منطق بسیار کوته بینانه است و موفق نخواهد شد زیرا ترامپ با این کار یک فرصت طلایی برای نوسازی صنعت آمریکا را از دست می دهد.
شولتز در پاسخ به این سووال اشپیگل که 'ترامپ تا چه اندازه خطرناک است'، گفت: ترامپ اصل شکستن عامدانه تابوها را به وسیله ای برای رسیدن به هدف های سیاسی خود تبدیل کرده که از این لحاظ شبیه 'رجب طیب اردوغان' رییس جمهوری ترکیه و ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان است. ترامپ بطور سیستماتیک مقررات بین المللی را نقض می کند. ما باید در این زمینه به شدت صریح باشیم اما نباید فراموش کنیم که ترامپ معادل آمریکا نیست.
رییس حزب سوسیال دموکرات آلمان در پاسخ به این سووال که آیا درصورت مواجه شدن سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با یک بحران جدی ، ترامپ قابل اعتماد است ، اظهار داشت: من هنوز امیدوارم که نظام کنترلی در آمریکا در نهایت اجازه ندهد که این مرد با سبک سیاسی نامعقول و متلون خود ، ساختار امنیتی ما را به خطر اندازد. اما به هر روی زمانی که یک رییس جمهوری آمریکا از ماده 5 معاهده آتلانتیک شمالی حمایت نمی کند، مساله ای است که باید جدی گرفته شود.
اروپام**1078**1392**مترجم: بابک جعفری**انتشار دهنده: ابوالفضل بابایی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس سابق پارلمان اروپا: ترامپ تهدیدی برای امنیت اروپا است/دیدگاه ترامپ درباره توافق پاریس کوته بینانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..