تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژل بهداشتی شستشو در بارداری؛ آری یا نه؟

کد خبر: ۵۴۵۰۳۲

۱۳۷  بازدید

یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی درباره خطرات استفاده از ژل بهداشتی شستشو در دوران بارداری توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: یکی از سؤالات زنان باردار این است که "استفاده از ژل بهداشتی شستشو در دوران بارداری بی‌خطر است؟" که در این رابطه دکتر آرین ــ جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی توضیحاتی را ارائه کرد.

این جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی دراین‌باره تشریح کرد: در دوران بارداری بیشتر بیماران به قارچ «مونیلیا» یا برفک مبتلا می‌شوند که بی خطرترین محلول جوش شیرین است که خودتان می‌توانید آن را درست کنید.

وی ادامه داد: مثلاً یک قاشق چایخوری جوش شیرین را در یک و نیم آب حل کرده و روزی یک بار واژن را شستشو دهید ولی اگر عفونی باشد استفاده از داروهای مخصوص مانند پماد یا شیاف «کلیندامایسین» یکی از روش‌های درمان است.

این متخصص زنان همچنین در توضیحات بیشتر عنوان کرد: در هر صورت چون این ژل‌ها که اکثراً با شامپو همراه هستند می‌تواند مضر هم باشد، بنابراین با نظر پزشک خودتان این کار دنبال شود تا مسئله ای پیش نیاید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژل بهداشتی شستشو در بارداری؛ آری یا نه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..