تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوتینیو - بارسا به سرانجام خواهد رسید؟

کد خبر: ۵۴۵۰۶۲

۵۴  بازدید

به نظر می رسد خود فیلیپ کوتینیو نیز علاقمند باشد در تابستان امسال راهی بارسلونا شود.​​​​​​​

ورزش سه: به نظر می رسد خود فیلیپ کوتینیو نیز علاقمند باشد در تابستان امسال راهی بارسلونا شود.​​​​​​​

 اخبار حاکی از آن است که کوتینیو در حال حاضر پیشنهاد گزافی از تیم پاری سن ژرمن را رد کرده است تا منتظر بماند در آینده چه اتفاقاتی در مورد بارسا رخ خواهد داد.

کوتینیو - بارسا به سرانجام خواهد رسید؟

نشریه "اسپورت" ادعا می کند که یکی از دلایل تمایل بارسلونا به جذب کوتینیو، درک متقابل این بازیکن با ستاره هموطن خود در بلوگرانا یعنی نیمار است. کوتینیو قادر است در سیستم 3-3-4 به خوبی نقش هافبک مرکزی را ایفا کند و اگر مسئولیتی دفاعی به او واگذار نشود، به عنوان یک بازیکن می تواند درخشش فوق العاده ای در تیم جدیدش داشته باشد.

علیرغم اینکه کوتینیو مدتی پیش قرارداد خود را با مرسی سایدی ها تا سال 2022 تمدید کرد، هنوز هم اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا شنیده می شود.

با توجه به مصدومیت های گاه و بیگاه اینیستا، در فصل جاری آبی اناری ها نیاز فراوانی به حضور یک هافبک خلاق در پست سر مهاجمان خود احساس کردند و کوتینیو می تواند دوای درد این تیم در فصول آتی لقب گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوتینیو - بارسا به سرانجام خواهد رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..