تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد واژن در هفته 20 بارداری

هفته 20 بارداری هستم واژن درد دارم شبها موقع خواب خیلی اذیتم میکنه روزها هم موقع بلند شدن و نشستن، جفتم یکم پایینه بنظرتون میتونه از جفت باشه؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: الان ۲۰هفته هستم دو هفتس واژن درد دارم شبا موقع خواب خیلی اذیتم میکنه روزها هم موقع بلند شدن و نشستن. جفتم یکم پایینه نه کامل. دکترم رفتم عفونت ندارم. بنظرتون میتونه از جفت باشه؟

 

پاسخ رقیه پوربابا کارشناس مامایی:

دوست عزیز، درد واژن در دوران بارداری اکثر زنان باردار آن را تجربه می کنند و به دلیل افزایش فشار در دهانه رحم، تغییرات هرمونی و بزرگ شدن رحم است که برای تسکین آن حمام آب گرم می تواند اثرگذار باشد یا اگر شدت آن زیاد و غیرقابل تحمل است می تونید با تجویز پزشک دارو مصرف کنید. برای بررسی وضعیت جنین می توانید در هفته ۲۲-۲۴ سنوگرافی انجام دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد واژن در هفته 20 بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..