تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واریس واژن در دوران بارداری

واریس واژن دارم دکترم گفته اگه بزرگتر نشه می تونم زایمان طبیعی داشته باشم منم میخوام زایمانم طبیعی باشه باید چی کار کنم؟

  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام. من واریس واژن دارم. خیلی کمه. دکترم گفته می تونم زایمان طبیعی داشته باشم. اگه بزرگتر نشه. منم می خوام زایمانم طبیعی باشه. باید چی کار کنم؟ پیاده روی نمی شه کرد؟ هفته سی و دو ام.

 

 پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:

اگر درجه واریس خیلی شدید نباشد می توانید زایمان طبیعی داشته باشید. حتما با یک ماما مراجعه کنید تا مشخص شود محل واریس کجا است. اگر گفت که می توانید زایمان طبیعی داشته باشید مشکلی وجود ندارد. ماما ریسک نمی کند و اگر نتوانید طبیعی زایمان داشته باشید به شما این توصیه را نمی کند. در صورتی که دکترتان این تشخیص را داده است که باید پیاده روی کنید مشکلی نیست. اما اگر خودتان فکر می کنید که باید پیاده روی کنید، لزومی ندارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واریس واژن در دوران بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..