تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین قیمت ها از بازار میوه و تره بار در ماه رمضان+ قیمت

در ایام ماه رمضان رفت و آمد به بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده است، به طوریکه بهبود نسبی تقاضا افزایش مقطعی برخی اقلام را در برداشته است.

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ایام ماه رمضان رفت و آمد به بازار میوه جنب و جوش بیشتری پیدا کرده است، به طوریکه افزایش تقاضا برای برخی اقلام نوسانات نسبی و افزایش مقطعی قیمت‌ها را در برداشته است.

البته ناگفته نماند که ثبات نسبی در بازار میوه و تره بار حاکم است و بیشتر اقلام تغییر چندانی نسبت به ماه‌های گذشته نداشته است.

گزارش میدانی از بازار میوه و تره بار حاکی از آن است که نرخ هر کیلو هلو ۴ تا ۸ هزار، گیلاس تکدانه ۲۰ هزار، انگور یاقوتی ۱۳ تا ۱۸ هزار ، زردآلو ۴ تا ۱۱ هزار ، توت فرنگی ۶ تا ۱۰ هزار ، گوجه سبز ۴ تا ۱۰ هزار ، آلبالو ۱۳ تا ۱۵ هزار ، سیب گلاب ۸ تا ۱۰ هزار ، هندوانه هزار تا هزار و ۲۰۰، خربزه ۳ تا ۵ هزار و ملون ۲ تا ۵ هزار تومان است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو هلو ۳ تا ۸ هزار ، زردآلو ۲ تا ۱۰ هزار ، توت فرنگی سنندج ۴ تا ۸ هزار و گوجه سبز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو گیلاس تکدانه را ۱۴ تا ۱۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو گیلاس رسمی ۶ تا ۸ هزار، سیب گلاب ۵ تا ۸ هزار، انگور یاقوتی ۴ تا ۱۲ هزار و سیب لبنانی ۵ تا ۶ هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به نرخ سایر میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: هر کیلو هندوانه با نرخ ۴۰۰ تا ۸۰۰ ، طالبی هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و ملون هزار تا ۲ هزار تومان در میدان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو خیار را ۷۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان اعلام کرد و اضافه کرد: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ ، سیب زمینی و پیاز هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۸۰۰ و پیاز سفید شیری ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) هزار و ۲۰۰ تا هزار و ۵۰۰ و سبزی خوردن هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

مهاجران از عرضه شلیل و شبرنگ طی چند روز آینده به بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر آرامش بر بازار حاکم است چرا که طی هفته‌های اخیر هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم و نوسانات مقطعی برخی اقلام همچون پیاز فروکش کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به فراوانی تولید و عرضه انبوه میوه‌های تابستانه طی روزهای آتی از مناطق مختلف پیش بینی می‌شود که ثبات قیمت و آرامش بر بازار میوه و تره بار ادامه یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین قیمت ها از بازار میوه و تره بار در ماه رمضان+ قیمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..