تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی ZTE Nubia Z۱۷ اولین گوشی با شارژ سریع +۴

شرکت ZTE از عرضه جدیدترین گوشی اندرویدی خود ZTE Nubia Z۱۷ خبر داد. این گوشی با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه خواهد شد.

 پردازش گوشی جدید ZTE Nubia Z17 برعهده پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام است و در کنار آن ظرفیت حافظه بالای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شود. همچنین نسخه دیگری از این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز به مشتریان ارائه می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  پایگاه خبری «عصر کالا»، از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 3200 میلی آمپر بر ساعت و شارژ سریع نسل +4 اشاره کرد که گوشی را در عرض 25 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌کند.

گوشی ZTE Nubia Z17 همچنین دارای دوربین‌های با کیفیت و رده بالایی است. در جلوی این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی جهت عکاسی و فیلم برداری‌های سلفی تعبیه شده و دوربین اصلی این گوشی نیز یک دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 16 مگاپیکسلی است.

قیمت نسخه 6 گیگابایتی گوشی جدید ZTE حدود 411 دلار و نسخه 8 گیگابایتی آن حدود 583 دلار است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی ZTE Nubia Z۱۷ اولین گوشی با شارژ سریع +۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..