تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید تضمینی گندم در مازندران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، سید محمد جعفری اظهار داشت: در روز آغازین، هزار و 65 تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خریداری شد.

وی به نرخ خرید تضمینی اشاره کرد و گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری بر اساس 2 درصد افت غیر مفید و 4 درصد افت مفید 13 هزار ریال است.

جعفری افزود: بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود در سال زراعی جاری حدود 159 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان تحویل مراکز خرید تضمینی شود.

وی تصریح کرد: کشاورزان برای تحویل گندم خود باید دارای معرفی نامه از سازمان جهاد کشاورزی باشند.

جعفری افزود: پرداخت بهای گندم تحویلی از طریق بانک کشاورزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید تضمینی گندم در مازندران آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..