تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصحاب رسانه و خبرنگاران با نماینده ولی فقیه درکردستان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان با آیت الله حسینی شاهرودی دیدار و گفتگو کردند.

در جریان برگزاری این نشست که با موضوع نقش رسانه در پیشرفت و توسعه کردستان با محوریت انقلابی گری در حوزه رسانه برگزار شد شماری از خبرنگاران و مدیران رسانه ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

مهدی طالبی معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در ابتدای این نشست بیان کرد: برگزاری این نشست فرصت خوبی برای بیان دیدگاه های خبرنگاران به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه های جمعی افزود: امروز ارتباطات و حوزه رسانه دارای جایگاه ویژه ای است و به همین دلیل باید از این ظرفیت در راستای کمک به توسعه استان بهره برداری شود.

کامل گلباغی سرپرست خبرگزاری شبستان استان کردستان، خوش گفتار معاون خبر صدا و سیمای مرکز کردستان، یحیی صمدی خبرنگار خبرگزاری کردپرس به بیان دیدگاه های خود مرتبط با موضوع پرداختند.

نکته جالب توجه عدم حضور نماینده ای از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بود که نه تنها مدیر کل حتی معاونین وی نیز زحمت حضور در این نشست را به خود ندادند.

قابل ذکر است که هم اکنون حجت الاسلام رحیم جعفری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان است و همزمان مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه را عهده دار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصحاب رسانه و خبرنگاران با نماینده ولی فقیه درکردستان دیدار کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..