تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمامداران عربستان قاتل کودکان یمنی هستند

زمامداران عربستان قاتل کودکان یمنی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در جلسه درس تفسیر قرآن که در مسجد مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، با اشاره به اینکه انسان هنگامی‌که قدرت خود را از دست می‌دهد متوجه ضعف‌های خود می‌شود اظهار داشت: انسان طبیعتی دارد که هنگامی‌که صاحب قدرت می‌شود ضعف‌های خود را فراموش می‌کند.
 
وی با بیان اینکه کشور یمن داری تمدن است، افزود: یمن کشوری مستقل بوده که برای خود دارای تمدن درخشانی است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه عربستان بچه‌های بی‌گناه را در یمن از بین می‌برند و کشور آن‌ها را تحریم می‌کنند، تأکید کرد: سوال این‌است که چرا کسی به فکر این کشور نیست؟ و چرا جامعه جهانی در برابر این جنابات سکوت کرده است.
 
وی با بیان اینکه قدرت اگر الهی و دینی باشد خوب است، عنوان کرد: باید ایمان را قدر بدانیم اما ایمانی که در حال عذاب باشد بی‌فایده بوده و ثمره‌ای ندارد بنابراین ایمان باید در حال اختیار باشد.
 
آیت‌الله سبحانی با اشاره به تفسیر آیه 21 سوره مبارکه ملک، خاطرنشان کرد: هدف این سوره ربوبیت بوده که در واقع به‌نوعی بیان می‌کند خداوند کارگردان است، همچنین در آیات قبل سخن از قدرت الهى در زمین و آسمان بود، که او مى‌تواند به زمین فرمان دهد که کفّار را در خود فرو ببرد.
 
وی ادامه داد: این آیه عجز و ناتوانى بشر را به رخ او مى‌کشد که این انسان با تکیه‌بر کدام لشگر و با چه حمایتى این‌همه در برابر خداوند، لجاجت از خود نشان مى‌دهد، بنابراین لجاجت و نفرت داشتن از حق از جمله صفت‌های کافران است.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمامداران عربستان قاتل کودکان یمنی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..