تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم کردن۱۷۰۰کیلوگرم مرغ غیرقابل مصرف در آبیک

ساعت: 16:37 منتشر شده در مورخ: 1396/03/16 شناسه خبر: 1122130

رئیس دامپزشکی شهرستان آبیک گفت: محموله مرغ فاقد مجوز حمل دامپزشکی، پس از نمونه برداری، غیر قابل مصرف اعلام و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی یعقوبی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک در گفت و گو با  نگاه آبیک اظهار کرد: طی بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی آبیک از یک واحد عرضه فرآورده های خام دامی بیش از هزار و۷۰۰ کیلوگرم مرغ آلوده ضبط و معدوم گردید.

وی در ادامه تشریح کرد: این محموله که به صورت غیر مجاز وارد شهرستان شده بود توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی آبیک به عنوان محموله مشکوک تشخیص داده شد و ضبط گردید.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک افزود: نمونه برداری از محموله ها و ارسال آن به آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی دامپزشکی انجام شد و بر اساس نتایج آزمایشات محموله مذکور به دلیل فساد میکروبی غیرقابل مصرف اعلام و به روش بهداشتی معدوم گردید.
یعقوبی در پایان با اشاره به این نکته که در صورت مشاهده تخلفات در این زمینه پرونده افراد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده میشود، خاطرنشان کرد : با تعامل صورت گرفته است بین مراجع قضایی و دامپزشکی احکام بازدارنده ای نیز برای متخلفین صادر خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم کردن۱۷۰۰کیلوگرم مرغ غیرقابل مصرف در آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..