تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار معجزه آسای راننده اتوبوس از مرگ به همراه 20 دانش آموز +فیلم

فرار از مرگ معجزه آسای راننده اتوبوس با 20 دانش آموز + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ معجزه آسای یک راننده اتوبوس به همراه 20 دانش آموز  را در یکی از بزرگراههای انگلیس  نشان می دهد. این اتوبوس که در کنار اتوبان M5 توقف کرده بود ناگهان وارد باند اصلی بزرگراه شد و راه یک کامیون را مسدود کرد. در این لحظه راننده کامیون با انجام عکس العملی به موقع و ترمزی شدید مانع تصادف  ماشینش با این اتوبوس شد. در این لحظه دود زیادی به هوا بلند شد.

رانندگان عبوری این راننده اتوبوس را متوقف و بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.

پلیس تحقیقات از این راننده 59 ساله و بررسی این حادثه را آغاز کرده است. پلیس با انتشار این ویدئو از رانندگان خواست تا در هنگام رانندگی احتیاط کنند.

گفتنی است؛ این حادثه در ساعت 8 صبح و در بزرگراه M5 رخ داد. 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار معجزه آسای راننده اتوبوس از مرگ به همراه 20 دانش آموز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..