تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیاتی از تصادف دو قطار در ایستگاه متروی طرشت/ ۴۸ نفر مصدوم شدند

جزئیاتی از تصادف دو قطار در ایستگاه متروی طرشت/ ۴۸ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیرحسین کولیوند افزود: عصر امروز در ایستگاه طرشت، قطار مترو از غرب به شرق با قطار متوقف شده برخورد کرد و با اعلام این حادثه، بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۸ مصدوم شناسایی و خارج شده‌اند و اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است. همچنین اغلب مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. تاکنون هفت مصدوم نیز جهت دریافت خدمات تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته سرپرست اورژانس کشور برخی مصدومان نیز به درخواست خودشان برای بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

کولیوند گفت: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل فراخوان شدند و خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشته است.

وی تاکید کرد: عوامل اورژانس در حال انتقال مصدومان به بیمارستان‌های حضرت رسول، امام و شریعتی هستند.

روایت اورژانس تهران از حادثه

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو جزئیات برخورد دو قطار در ایستگاه مترو را تشریح کرد.

احسان مقدم گفت: دقایقی پیش قطاری در ایستگاه متروی طرشت در خط ۲ مترو به علت نقص فنی ایستاده بود که یک دستگاه قطار دیگر از پشت با این قطار برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود اما آنچه که مهم است اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات نداشته است.

روایت آتش نشانی از تصادف ۲ قطار مترو در ایستگاه طرشت

تسنیم نوشت: ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: یک دستگاه قطار مترو در ایستگاه متوقف و مشغول مسافرگیری بوده که قطار دوم از راه رسیده و در حالی که سرعت کمی داشته از به عقب قطار اول برخورد کرده بود، که بر اثر این حادثه شیشه چند واگن هر دو قطار شکسته بود.

او گفت:آ تش‌نشانان چندین نفر که در این حادثه از ناحیه سر و صورت دچار جراحت و چند نفر دیگر که دچار شوک زدگی و ترس شده بودند را با احتیاط از داخل قطارها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند تا دقایق دیگر روند حرکت قطارها به روال عادی باز می‌گردد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیاتی از تصادف دو قطار در ایستگاه متروی طرشت/ ۴۸ نفر مصدوم شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..