تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی محافل جزء خوانی در ۱۹ امامزاده ناحیه یک اصفهان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور اظهار داشت: در حال حاضر به مناسبت ماه میهمانی خدا طرح ضیافت الهی در جوار ۲۷ امامزاده عظیم الشان ناحیه یک اصفهان در اجرا است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح محافل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر ۱۹ امامزاده عظیم الشان در حال برگزاری است همچنین ۲ خیمه معرفت نیز همراه با غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و دیگر برنامه های فرهنگی با همکاری و مشارکت ۴ مبلغ اعزامی از قم در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان در ادامه بیان کرد: همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن(ع) نیز ویژه برنامه ای در جوار حرم مطهر ۱۹ امامزاده ناحیه اصفهان برنامه ریزی شده که همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیل پور در ادامه افزود: همزمان با شب های قدر مراسم لیالی قدر و همچنین سالروز شهادت امیر المومنین حضرت علی(ع) نیز در جوار حرم مطهر ۲۳ امامزاده جلیل القدر ناحیه یک اصفهان برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: همچنین در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) مبنی بر گستردن سفره های افطاری ساده در اجرای طرح ضیافت الهی در طول ماه مبارک رمضان هرشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر ۲۷ امامزاده ناحیه یک اصفهان گسترده می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی محافل جزء خوانی در ۱۹ امامزاده ناحیه یک اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..