تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته انضباطی در خصوص استقلالی ها تصمیم می گیرد

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی زبیدی، مهاجم 26 ساله خوزستانی که یک سال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد، ظهر امروز با باشگاه پارس جنوبی جم به توافق رسید.
 
مهدی زبیدی قسمتی از مبلغ قرارداد فصل گذشته را از باشگاه استقلال خوزستان دریافت نکرده و به‌همین دلیل شکایتی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه داده است تا براساس آن بتواند قراردادش با استقلال خوزستان را فسخ کند.
 
باید دید رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این رابطه چه خواهد بود و آیا این بازیکن می‌تواند براساس رأی کمیته انضباطی برای تیم پارس جنوبی جم بازی کند یا اینکه باید به استقلال خوزستان برگردد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته انضباطی در خصوص استقلالی ها تصمیم می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..