تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرکی: خوشحالم سایپا، دایی را انتخاب کرده است

کد خبر: ۵۴۵۰۲۹

۷۳  بازدید

سرمربی سابق تیم سایپا گفت: امیدوارم هر جابجایی با احترام و دوستی باشد و خوشحالم سایپا، دایی را انتخاب کرده است.

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم سایپا گفت: امیدوارم هر جابجایی با احترام و دوستی باشد و خوشحالم سایپا، دایی را انتخاب کرده است.

حسین فرکی در معارفه علی دایی گفت: به هر حال این اتفاقی بود که افتاد باید در فوتبال ما فرهنگ شود و امیدوارم هر جابه جایی که می‌شود در احترام و دوستی باشد. ما ورزش می‌کنیم که روح ورزش از بین نرود. این مسائل به روح ورزش کمک می‌کند و دلیلی نداشت این اتفاق نیفتد. قبلا این فضا را در جای دیگر تجربه کردم و همیشه این اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: خوشحالم سایپا چنین انتخاب کرده است و برای آقای درویش و کادر فنی سایپا که در رأس آن علی دایی قرار دارد آرزوی موفقیت می‌کنم. دایی دوست خوب من است و به نوعی رابطه ما استاد، شاگردی است که البته همیشه او رسم ادب را بجا آورده که این موضوع هم از منش والای اوست. برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی سابق سایپا درباره پیشنهاد باشگاه نفت تهران به این مربی خاطرنشان کرد: من سه پیشنهاد جدی داشتم که به صورت مستقیم با من در ارتباط بودند، اما تصمیم گرفتم که استراحت موقتی داشته باشم تا بعد از 40 سال فعالیت مستمر در فوتبال به جز یک دوره کوتاه بعد از جام جهانی 2006 استراحت کنم تا بعد از آن با انرژی مضاعفی کارم را انجام دهم. از همه دوستانی که پیشنهاد دادند تشکر کرده و عذرخواهی می‌کنم.

مربی اسبق تیم ملی در خصوص وضعیت تیم ملی کشورمان در راه جام جهانی افزود: مرحله حساس جام جهانی برای ما تمام شده و بدون شک در این بازی هم برد برای ما خواهد بود تا دیگر نگران صعود به جام جهانی نباشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرکی: خوشحالم سایپا، دایی را انتخاب کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..