تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بیمارستان‌های نیمه تمام پایتخت/ آغاز مرحله نخست احداث شریعتى ٢ در تهران

جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ساخت بيمارستان هاى نيمه تمام علوم پزشكى پزشكى تهران به كجا رسيد؟ /ساخت بيمارستان هاى جديد در پايتخت به كجا رسيد؟/وضعیت بیمارستان های نیمه تمام پایتخت/ آغاز مرحله نخست احداث شريعتى ٢ در تهرانعلى جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت بیمارستان هاى نیمه تمام و در دست ساخت این دانشگاه گفت: خوشبختانه ساخت همه پروژه هاى نیمه تام علوم پزشکى تهران در جریان است و پروژه اى که متوقف شده باشد نداریم.
 
وى با اشاره به بیمارستان مهدى کلینیک اظهار کرد: این مرکز درمانى با انتخاب پیمانکار جدید در مرحله اتمام نما و فاز یک آن قرار داردو دنبال تامین منابع هستیم و موافقت اصولى یکى از بانک‌ها را براى دریافت بانک گرفتیم و اکنون کارهاى اجرایى این وام انجام مى شود.
 
جعفریان افزود: با دریافت وام فاز یک مهدى کلینیک ١٨ ماهه تا مهر ٩٧ و نما بیمارستان تا آخر امسال تکمیل مى شود که اکنون پروژه پیشرفت ٣٠ درصدى دارد و با اتمام فاز یک حدود ٧٠ درصد پروژه تکمیل مى شود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکى تهران با اشاره به پروژه بیمارستان شریعتى ٢ بیان کرد: شریعتى ٢ با وجود مشکلات زیادى که در مورد استفاده از زمین براى ایجاد شد، اکنون پیمانکار آن کار خاکبردارى را شروع کرده و مناقصه انتخاب پیمانکار نما به زودى انجام مى شود.
 
وى درباره ۲ پروژه نیمه تمام دیگر علوم پزشکى تهران یادآور شد: پروژه هاى نیمه تمام اصلى این ٢ بیمارستان هستند و پروژه بیمارستان رازى ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکى داشته و تعهد پیمانکار شهریور امسال است، فارابى ٢٠ تا ٢٥ درصد پیشرفته و بیمارستان میرزاکوچک‌خان که به یاس منتقل شده کار بازسازى آن در جریان است و بناست تا شهریور ماه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بیمارستان‌های نیمه تمام پایتخت/ آغاز مرحله نخست احداث شریعتى ٢ در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..