تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتکا به قدرت مافوق بشری برای رهایی از افسردگی‌های دنیوی

وی گفت: زمانی که در شهر قدم می‌زنیم صدای قرآن را که صدای پروردگار است می‌شنویم. 

وی همچنین نمایشگاه قرآن را یکی از برکات ماه مبارک رمضان دانست و گفت: نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه پرجاذبه قرآنی و نیز جلسات قرائت و تفسیر قرآن از برکات این ماه مبارک است و نقش زیادی در حفظ و نگهداری آرمان‌های قرآنی دارد. 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و ایران از موشک نمی‌ترسند، گفت: بدون تردید دشمنان کشور اسلامی و عزیزمان از موشک و سلاح‌های ایران نمی‌ترسند بلکه از قدرت مافوق بشری ایران که تکیه بر قرآن است می‌هراسند. 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی دینی و سرآمد عالمان قرآنی در گسترش محافل قرآنی به طور مستمر تأکید دارد چرا که؛ ایشان می‌دانند که همه مسلمانان باید به این ریسمان الهی پناه برند و خوشبختی و رهایی از افسردگی‌های دنیوی در جهان معاصر تنها با گوش جان سپردن به طنین آسمانی قرآن محقق می‌شود. 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتکا به قدرت مافوق بشری برای رهایی از افسردگی‌های دنیوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..