تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پپرونى براى دیکتاتور» به شیراز مى‌رود

فرهنگ > تئاتر - نمایش «پپرونى براى دیکتاتور» که بیش از ١٣٠ اجرا را در تهران پشت سر گذاشته است، از ١٦ تا ١٩ خرداد در شیراز روی صحنه مى‌رود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، على احمدى، كارگردان «پیرونی برای دیکتاتور» در مورد پايان اجراهاى این نمایش در سالنِ پالیز تهران و روی صحنه رفتنش در شیراز گفت: «پس از گذشت دو ماه و ١٣ روز در حالى كه همچنان استقبال مخاطبان از اين نمايش ادامه دارد، با توجه به زمان طولانىِ سپرى شده و صلاح‌ديد گروه نمايشى، ادامه اجراها در سالن پاليز پايان يافت و در ادامه به مدت چهار روز در شیراز روی صحنه خواهیم رفت.»

استقبال مخاطبان از «پپرونى براى ديكتاتور» در سالن پالیز به گونه‌اى بود كه در مجموع مرز ٣٠٠٠٠ هزار تماشاگر و ١٣٠ اجرا را رد كرد و حتى به سه نوبت اجرا در يک روز رسيد.

«پپرونى براى ديكتاتور» به كارگردانى على احمدى و تهيه‌كنندگى خسرو احمدى و با بازی خسرو احمدى، محسن كيايى، نسيم ادبى، سوگل قلاتيان، پژمان جمشيدى، على احمدى و حضور ويدئويى فريده سپاه‌منصور طى چهار روز از ١٦ تا ١٩ خرداد در دو نوبت ٢١ و ٢٣ در سالن حافظ شهر شيراز واقع در چهارراه حافظيه روى صحنه خواهد رفت.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پپرونى براى دیکتاتور» به شیراز مى‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..