تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقد و بررسی سریال رضا عطاران در شبکه ۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «گنبد مینا» در روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مبارک رمضان (امروز و فردا) در دو قسمت به بررسی سریال «بزنگاه» می‌پردازد.

«بزنگاه» عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران است، این مجموعه بر پایه فیلمنامه‌ای از سروش صحت و محمدرضا آریان و با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، احمدپورمخبر،علی صادقی، سوسن پرور و غلامرضا نیکخواه تهیه شده است. این داستان معضلات زیادی را به صورت طنز بیان می‌کند.

 برنامه «گنبد مینا» در ۳۰ قسمت در مدت زمان ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است و در آن قرار است ۱۷ سریال شاخص رمضانی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۵ پخش و بررسی شود.

در ابتدای برنامه «گنبد مینا»، کارگردان، بازیگران و داستان سریال معرفی می‌شوند و بعد از آن بخش‌هایی از سریال پخش و نکات دینی و اخلاقی آن در قالب نریشن توسط علیرضا باشکندی یکی از دوبلورهای مطرح خوانده می‌شود.

برنامه «گنبد مینا» به تهیه‌کنندگی ملک ملکی در ایام ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقد و بررسی سریال رضا عطاران در شبکه ۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..