تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئت‌رئیسه شش کمیسیون تخصصی مجلس هفته آینده تعیین می‌شوند

به گزارش افکارنیوز،

طبق دستور کار اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، در هفته جاری قرار بر این بود که اعضای هیئت‌رئیسه این کمیسیون‌ها برای اجلاسیه دوم مجلس دهم  انتخاب شوند.

از 13 کمیسیون تخصصی مجلس، انتخابات هیئت‌رئیسه 6 کمیسیون اجتماعی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، بهداشت و درمان، اقتصادی، امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی و شوراها و امور داخلی مجلس به جلسه روز یکشنبه (21 خرداد) این کمیسیون‌ها موکول شد.

اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های انرژی، آموزش و تحقیقات، صنایع و معادن، قضایی و حقوقی، برنامه، بودجه و محاسبات، عمران و فرهنگی در جلسه امروز (16 خرداد) این کمیسیون‌ها انتخاب شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئت‌رئیسه شش کمیسیون تخصصی مجلس هفته آینده تعیین می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..